אודות השירות לבעלי אתרים

פיי-פר-ליד מהווה לבעלי אתרים נקודת כניסה לעולם הפרסום המקוון. המודל העסקי הייחודי של חברת פיי-פר-ליד מאפשר לבעלי אתרים להרוויח סכומי כסף משמעותיים משטחי הפרסום באתרם.

פיי-פר-ליד משלמת סכום משמעותי עבור כל פניה הנוצרת מאתרכם. כל פנייה ( או בלשון המקצועית: "ליד") מתגמלת את בעל האתר בסכום גבוה בהרבה מכל מערך פרסומי אחר.

רשת הפרסום האינטרנטית של פיי-פר-ליד כוללת כ – 87,000 אתרים ברחבי ישראל, והפרסומות נצפות בכמות חשיפות אדירה העולה על 5,000,000 ליום. מערך הפרסום של פיי-פר-ליד הוא מערך מפולח, המתאים פרסומות לקטגוריות האתר, ועל ידי כך ממקסם את כמות הכניסות והשארת הפרטים.

הפניות שנוצרות כתוצאה מכניסה לדף הפרסומי דרך אתרכם מנוקזות אל תוך מערכת ניהול ייחודית, המעניקה לכם שקיפות מלאה לסטטיסטיקות אודות הפעילות באתרכם. מערכת הניהול מפעילה מערך Fraud Detection אשר יודע לבדוק ניסיונות תרמית. כמו כן, נבדקות פניות באופן מדגמי על ידי צוות פיי-פר-ליד בכדי לוודא איכות הפניות.

הצטרפות לרשת הפרסום של פיי-פר-ליד מאפשרת לכם להנות גם כן משרותינו, כמו אלפי בעלי אתרים מרוצים אשר נהנים מהכנסה חודשית קבועה, ללא כל מאמץ. ההצטרפות לשרות פשוטה – ממלאים את טופס ההצטרפות, מתחברים אל מערכת הניהול, מקבלים את הקוד הפרסומי המותאם לכם, ומטמיעים אותו בקוד המקור של אתרכם. מרגע זה ואילך תתחילו לייצר הכנסה פאסיבית.

הצטרפו עוד היום לרשת הפרסום של פיי-פר-ליד – ותתחילו להרוויח!

התחברות למערכת הניהול (אתרים):
שם משתמש:
סיסמא:
   שכחת סיסמא?

יש לי אתר ואני גם רוצה להצטרף!


מאמרים שיווקיים לבעלי אתרים:

Live Chat Offline